Reklamácia bez starostí

V našom e-shope sa snažíme predávať iba kvalitné a preverené výrobky, aj tak sa však môže stať nejaká nepríjemnosť a tovar bude nutné reklamovať. V tomto prípade sa snažíme Vám celý proces maximálne uľahčiť. Na reklamovaný tovar Vám vystavíme štítok pre spätné podanie a to úplne zadarmo.

2020-02-19_162331

Jak jednoduše reklamovat?

  1.  Zašlite nám email s číslom objednávky / číslom faktúry, popisom závady a ideálne fotkou vady.
  2.  V prípade, že bude nutné výrobok zaslať k nám, pošleme Vám štítok pre podanie balíka v sieti Zásilkovny.
  3. Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte, priložte faktúru, popis závady, polepte adresovaným štítkom a zadarmo podajte na najbližšom mieste Zásilkovny

Všetko ostatné už vyriešime my a to najneskôr do 30 dní. Reklamácia je teda pre Vás úplne zadarmo.

 

Zásilkovna prijíma iba zásielky do súčtu troch strán 150 cm (V + Š + H), nemožno teda využiť pre kufre veľkosti L

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie